kierunekDZICZ.pl - RowerowaWitryna - podróże małe i duże
:: kierunekDZICZ.pl :: RowerowaWitryna :: podróże maÅ‚e i duże :: Poczta Galeria zdjęć Forum rowerowe
kalendarz imprez szlaki rowerowe kluby rowerowe historia rajdów odznaki turystyczne podstawowe informacje o pttk
   główna » nasze wycieczki » wycieczka nr 2009-04
Wycieczki więcej
Zdjęcia, opisy, mapki ...
wybierz
wycieczkÄ™

• Wyprawy rowerowe
  • Imprezy turystyczne
  • Parki Narodowe
  • Obiekty krajoznawcze
  • Zamki w Polsce
  • Wyszukiwarka
    Umożliwia wyszukanie informacji na naszych stronach.
    O nas więcej
    Trochę informacji o twórcach witryny i ich rowerach.
  • Puszczykowo
  • Nasze rodzinne strony
  • PoznaÅ„
  • O stronie
  • Ostatnie zmiany
  •     30.09.2021
  • Struktura
  • Linki wiÄ™cej
    Kilka ciekawych i pomocnych odnośników
    Poczta więcej
    Dane adresowe:
    e-mail >>
    Reklama więcej
    rowery top lista
    Nasza witryna znajduje siÄ™ na serwerze firmy:
    wybierz wycieczkÄ™ (2009) :

galeria

Wyprawa Rowerowa
    Nad Bóbr - Bobrowice - 2009

Odwiedzili nas w Bronkowie Krzysiek z Monią i Wojtek, postanowiliśmy zrobić objazd okolicy z noclegiem nad Bobrem. Ruszamy w kierunku Kołatki, po drodze nad jeziorem Błeszno mijamy zagrodę danieli. Daniele i konie dominują w Bronkowie

Do południa padał deszcz i nic nie zapowiadało poprawy pogody, gdy tylko przejaśniło się na moment, wskoczyliśmy na rowery.

Udało nam się przejechać zaledwie 5 kilometrów gdy zaczęła się ulewa. Na szczęście w Brzezince zostaliśmy zaproszeni pod dach. Poznań na linii

Poznań na linii

Gdy tylko przestało padać, dziewczyny przetestowały hamak.
    Udało nam się przejechać zaledwie 5 kilometrów gdy zaczęła się ulewa. Na szczęście w Brzezince zostaliśmy zaproszeni pod dach. Okazało się że Pani która zaproponowała nam schronienie od wielu lat podróżuje turystycznie na rowerze. Gdy tylko przestało padać, dziewczyny przetestowały hamak.

Małe przepakowanie Minęliśmy Chromów gdy nieśmiało zza chmur zaczęło wyglądać słońce. Na drodze Chromów - Bobrowice

Okazy z lubuskich lasów Wyglądają ładnie ale do jedzenia nie nadają się

Jesteśmy nad Bobrem w Bobrowicach Miejsce pod namioty zostało dokładnie sprawdzone przez Monie i Julie, można rozbijać ale trzeba uważać na żaby. Monia i Julia nad Bobrem w Bobrowicach

Kontrola stanu czystości i poziomu wody Bóbr ma długość 272 km i jest największym lewobrzeżnym dopływem Odry. Dziewczyny pompują materace, muszą się spieszyć bo zaraz chyba znowu będzie ulewa.

Walka z czasem trwa, czarne chmury kłębią się nad naszymi głowami. W naszym namiocie zmieszczą się rowery i wiele innych rzeczy, deszcz niczego nie zmoczy. Napompowały materace - teraz mogą je przetestować

Zaczęło padać, Krzysiek przygotowuje zanęte, ma nadzieje na obfite połowy Czy będzie rybka na kolacje? No i jest pierwsza sztuka, niestety niewymiarowa

Nasze obozowisko, zdążyliśmy wszystko schować przed deszczem Bóbr źródła ma w Karkonoszach, w Czechach, na wysokości 780 m n.p.m. na Bobrowym Stoku. Wojtek też chce wyciągnąć jakąś sztukę, na razie współpraca nie układa się najlepiej.

Bóbr wieczorową porą Wędkarze nie rezygnują, Julia kontroluje stan posiadania ryb, w zasadzie to nie ma czego kontrolować. Pogoda cały czas zmienna, na przemian słońce i deszcz, co w efekcie dało mini tęcze

Próba odpalenia grilla nie udała się Do tego potrzebna jest pompka do pompowania materacy. Kuchcik Wojtek

Julia gotowa do snu Ognisko paliło się prawie do rana, niebo przejaśniło się, jutro powinno być ładnie.